dinsdag 3 februari 2015

één, twee, drie, ... KLAAR!

Zin om iets te maken, maar een beetje energie te kort? Neem wat velletjes flockfolie en een basic shirtje en je hebt resultaat in minder dan een half uurtje! *lees: ik had daarnet een dipje maar wilde niet in de zetel neerploffen dus besloot ik snel iets te maken waarvan ik wist dat het niet zou mislukken. Dus naaimachine en overlock vlogen aan de kant.

Ik maakte voor mijn kleine blonde schattebol een versie met hartjes...

 ... en eentje met vlaggetjes. De vlaggetjes lopen door over de schouder tot op de rug.


En voor mijn iets grotere blonde schattebol maakte ik (per ongeluk) een vroege Valentijnscadeau: de zakdoek die ik gebruikte als strijklapje werd voorzien van 2 hartjes die ik met de lijmkant naar boven had gelegd.



De t-shirts komen van bij Zeeman, de flockfolie en glitterfolie kocht ik her en der.

*Nota aan mezelf: dé manier gevonden om vlekken te verwijderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten