zaterdag 19 september 2015

Slaap kindje, slaap...

Twintig voor zes was het deze zaterdag morgend, toen lieve Stien me riep omdat ze pipi moest doen. Dan maar niet uitslapen tijdens het weekend. Met kleine oogjes die nog een beetje toeplakten van de slaap, trippelden we de trap af. Buiten nog pikkedonker. Maar ochtendstond heeft goud in de mond! Rugpijn en harde buik werden weggeveegd na een nachtje slaap, dus ik had energie genoeg om vlinderdekentje nummer twee af te werken! Volgende week zal ik een ander naaiprojectje moeten zoeken (het lijkt er op dat ik de draad weer opgepikt heb :-) ).


Antieke Teddy mocht nog eens zijn ding doen, al bood vroege vogel Stien heel spontaan haar babypop aan (perfect formaat als testobject met haar 48 cm!!!). Ik zal de vlinderdekentjes op een veilige plaats moeten opbergen, of poppemie gaat er mee aan de haal.


 
Als binnenstof koos ik voor een zachte, gele Nicky Velours, de buitenkant is een prachtig bloemenkatoentje. Alles zorgvuldig uitgekozen bij Madeline  de stoffenmadam.

Met mijn stofrestjes heb ik al plannen! Niets gaat verloren! Er wordt een baby in de watten gelegd! En de dag is nog jong... de zon is nét op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten