maandag 4 mei 2015

Project R&P April ... GEWONNEN!

Jippie! Ik heb de shortlist gehaald van Project Run and Play APRIL, met mijn knotted bag. En dankzij de hulp (en de stemmen) van een hele hoop naaivriendinnen, familie en vrienden haalde ik de eerste plaats. HARTELIJK BEDANKT! Ik ben enorm verrast door de massale stemmen! Dat had ik echt niet verwacht!
 
Mijn prijs: 3 giftvouchers ter waarde van $25 bij 3 Amerikaanse webshops en een stoffenpakket ter waarde van $25! Daarmee kan ik weer veel moois aanschaffen om nieuwe dingen te naaien. JIPPIE! Toch de moeite om deel te nemen, niet? Binnenkort vernemen jullie in geuren en kleuren wat ik allemaal met mijn prijs aangevangen heb!

1 opmerking:

  1. Very cool! Have a wonderful tuesday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    Join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    BeantwoordenVerwijderen